Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Немиринецький ліцей Ружинської селищної ради Житомирської області
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Деревина дров’яна непромислового використання (1 група)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
1.1. найменування замовника: Немиринецький ліцей Ружинської селищної ради Житомирської області
1.2. місцезнаходження замовника: 13643, Житомирська обл., с. Немиринці, вул. Дубика Петра ім., будинок 2
1.3. ідентифікаційний код замовника: 22058690
1.4. категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону (п.3 ч.1 ст.2 Закону)
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Деревина дров’яна непромислового використання (1 група) ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина
3. Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 189549,37 грн. (сто вісімдесят дев’ять тисяч п’ятсот сорок дев’ять гривень 37 копійок)
4. Код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів): 2275
5. Вид закупівлі: відкриті торги з особливостями
6. Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2024-01-30-005232-b
7. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
1. Кількість:
Найменування Товару |
Одиниця виміру
|
Кількість
|
Відповідність |
Деревина дров’яна непромислового використання (1 група) |
м³ |
|
ТУУ 16.1-00994207-005:2018 |
2. Учасник повинен надати копію договору (договорів) купівлі-продажу деревини дров’яної непромислового використання з виробником продукції на відвантаження товару із строком дії до кінця 2024 року (не вимагається для учасників, що є безпосередніми виробниками товару, за умови надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження такого статусу).
3. Деревина має бути сертифікована за міжнародною системою сертифікації FSC, та учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати відповідний сертифікат, що виданий на ім’я виробника товару.
4. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Замовнику протокол радіаційного дослідження деревини та продукції з деревини, що виданий на ім’я учасника або виробника товару.
5. Учасник повинен передати (поставити) Замовнику товар, передбачений цією тендерною документацією, якість якого відповідає вимогам ТУУ 16.1-00994207-005:2018.
Учасник має забезпечити поставку дров у вигляді відрізків стовбурів, колод, полін, довжиною від 1 до 1,9 м, товщиною від 20 см і більше.
Дрова повинні бути очищені від сучків і гілок. Висота сучків, що залишилися не повинна перевищувати 3 см.
6. Послуги, які обов’язково надає Учасник та включає в ціну товару:
- доставка товару здійснюється за адресою/ адресами, передбаченою/них цією документацією;
- здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару. Розвантаження на складі замовника із складанням в стоси або в штабеля.
7. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.
8. Загальні умови поставки товарів:
- строки поставки – з дати укладення договору по 29.02.2024 року, за заявками Замовника протягом 3 робочих днів з дня отримання заявки на поставку в залежності від фактичної потреби в частині визначення обсягів постачання деревини. Заявка замовника формується в електронному вигляді та направляється на електронну адресу Постачальника.
- поставка товару здійснюється партіями, що погоджуються сторонами в залежності від фактичної потреби Замовника.
9. Поставка здійснюється за адресою Замовника в робочі дні та години (понеділок - п’ятниця, з 8:00 - 17:00).
10. При прийомі товару, обсяг товару має відповідати обсягу, який зазначений у супровідних документах.
11. Приймання товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника.
12. Учасники у складі тендерної пропозиції надають:
- учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати сканований оригінал діючого на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015, що виданий на ім’я Учасника або перевізника (у разі якщо доставка товару буде здійснюватися транспортом перевізника). Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. У відповідному сертифікаті повинна бути передбачена сфера діяльності оптова торгівля деревиною, а у випадку надання відповідного сертифікату виданого на ім’я перевізника у сертифікаті має бути відображена сфера, що пов’язана із доставкою товару, або користуванням вантажним автомобільним транспортом. Додатково в складі тендерної пропозиції надається також сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації;
- учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати сканований оригінал діючого на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату на систему екологічного управління відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015, що виданий на ім’я Учасника або перевізника (у разі якщо доставка товару буде здійснюватися транспортом перевізника). Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. У відповідному сертифікаті повинна бути передбачена сфера діяльності оптова торгівля деревиною, а у випадку надання відповідного сертифікату виданого на ім’я перевізника у сертифікаті має бути відображена сфера, що пов’язана із доставкою товару, або користуванням вантажним автомобільним транспортом. Додатково в складі тендерної пропозиції надається також сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації.
У разі надання у складі тендерної пропозиції сертифікатів виданих на ім’я перевізника товару, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції сканований оригінал листа (дозволу) складеного перевізником товару на ім’я учасника, у якому учаснику надається письмовий дозвіл на використання та завантаження до електронної системи закупівель «Прозорро» документів, які є власністю перевізника для виконання вимог тендерної документації. Лист (дозвіл) повинен бути виданий у 2024 році.
8. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, грунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, вартість страхування, завантаження, транспортування та розвантаження, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 з врахуванням роз’яснень Мінекономіки від 20.08.2019 р. № 3301-04/34980-06 «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. «Щодо передумов здійснення закупівель» шляхом моніторингу середньоринкових цін на деревину, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо аналогічних закупівель
UA-2024-01-22-017046-a |
1002,00 |
200400,00 |
UA-2024-01-22-015586-a |
1800,00 |
118800,00 |
UA-2024-01-22-014881-a |
1326,00 |
304980,00 |
UA-2024-01-22-013560-a |
1010,00 |
1313000,00 |
UA-2024-01-22-012375-a |
1010,00 |
424200,00 |
UA-2024-01-22-009576-a |
1824,86 |
67520,00 |
UA-2024-01-22-004790-a |
2007,12 |
90320,40 |
UA-2024-01-22-004448-a |
1476,75 |
162000,00 |
UA-2024-01-22-002082-a |
1000,00 |
250000,00 |
UA-2024-01-22-001434-a |
1920,00 |
195840,00 |
UA-2024-01-22-001121-a |
1920,00 |
226560,00 |
UA-2024-01-19-013513-a |
1900,00 |
247000,00 |
1516,39 |
Очікувана сума закупівлі – Деревина дров’яна непромислового використання (1 група) становить: 1516,39 грн. х 125 м³ = 189549,37 грн. (сто вісімдесят дев’ять тисяч п’ятсот сорок дев’ять гривень 37 копійок).