Кабінет директора
Кабінет директора
Графік прийому батьків
Середа 10.00-11.45
Четвер 13.00-14.00
Можна написати звернення директору на сайті або особисто у телеграм каналі чи вайбері.
Порядок зарахування дитини до закладу
Зарахування учнів до закладу відбувається згідно Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти (наказ МОН України №367 від 16.04 2018 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 травня 2018 року за № 564/32016
Крок № 1
Особисте звернення одного із батьків або особи, що їх замінює та подача документів.
І. Зарахування до початкової школи
1. Заяву про зарахування дитини до першого класу закладу, за якою закріплена територія обслуговування, на якій проживає ця дитина, та документи подаються одним з батьків дитини особисто до 31 травня.
Впродовж 01-15 червня заяви про зарахування дітей не приймаються, що не виключає права батьків подавати заяви після 15 червня на вільні місця.
2. Якщо станом на 31 травня кількість поданих заяв не перевищує загальної кількості місць у першому класі, не пізніше 01 червня видається наказ про зарахування усіх дітей. Список зарахованих учнів із зазначенням їх прізвищ оприлюднюється виключно в закладі. Інформація про наявність вільних місць оприлюднюється.
3. Якщо станом на 31 травня кількість поданих заяв перевищує загальну
кількість місць у першому класі, зарахування дітей відбувається за такими правилами:
1) до 01 червня включно зараховуються усі діти, місце проживання яких на
території обслуговування гімназії підтверджене, а також діти, які є рідними
(усиновленими) братами та/або сестрами дітей, які здобувають освіту у гімназії, чи дітьми працівників цього закладу освіти;
2) до 15 червня включно на вільні місця зараховуються діти, які не проживають на території обслуговування.
3) після 15 червня діти зараховуються на вільні місця до закладу освіти за умови подання до 15 червня необхідних документів.
4. Впродовж двох робочих днів з дня зарахування дітей оприлюднює з дотриманням Закону України «Про захист персональних даних» на інформаційному стенді гімназії, а також на офіційному сайті :
- список зарахованих учнів із зазначенням лише їх прізвищ;
- оголошення про дату, час, місце і спосіб проведення жеребкування;
- інформацію про кількість вільних місць і прізвища дітей, які претендують на вільні місця;
- наказ директора про утворення конкурсної комісії у складі 3 осіб для проведення жеребкування.
Перелік документів для вступу до 1 класу:
1.Заява встановленого зразка.(Заповнюється під час подачі документів). До заяви має бути пред’явлено документ, що посвідчує особу заявника.
2.Копія свідоцтва про народження дитини.
3.Оригінал або копія медичної довідкиза формою первинної облікової документації № 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного огляду», затвердженої наказом МОЗ України від 16 серпня 2010 року № 682.
4.Копія карти щеплень.
5.Документ, що підтверджує місце проживання дитини або одного з її батьків (відповідно до листа-роз’яснення №1/9-292 від 08.05.2018 р.).
ІІ. Переведення учнів між закладами освіти
1. Для переведення учня з одного закладу освіти до іншого учень чи один з його батьків (для учнів, які не досягли повноліття) має звернутися до обраного ним закладу освіти щодо можливості зарахування з відповідним письмовим зверненням (запитом) в довільній формі, у тому числі шляхом надсилання його сканованої копії електронною поштою.
Керівник закладу освіти упродовж п’яти робочих днів з дати надходження такого звернення (запиту) має надати заявнику письмову відповідь (у тому числі шляхом надсилання її сканованої копії на електронну пошту заявника) про наявність чи відсутність вільних місць у певному класі та можливість чи неможливість зарахування учня до цього класу.
У письмовому підтвердженні можливості зарахування дитини має бути зазначений кінцевий термін для подання заяви про переведення та особової справи учня.
2. До закладу освіти, з якого переводиться учень, подаються:
заява про переведення одного з батьків учня (для учнів, які не досягли повноліття) або учня;
письмове підтвердження або його сканована копія з іншого закладу освіти про можливість зарахування до нього відповідного учня.
3. Упродовж одного робочого дня з дня отримання відповідних документів керівник закладу освіти зобов’язаний видати наказ про відрахування учня для переведення до іншого закладу освіти та видати особову справу учня.
4. Упродовж п’яти робочих днів з дня отримання від закладу освіти зазначених документів учень чи один із його батьків (для учнів, які не досягли повноліття) має подати до закладу освіти, до якого переводиться учень:
У такому випадку наказ про зарахування учня до закладу освіти має бути виданий упродовж одного робочого дня з дня отримання документів, визначених цим пунктом.
ІІІ. Відрахування учнів із закладів освіти
1. Із закладу освіти відраховуються учні, які:
1) здобули повну загальну середню освіту та отримали відповідний документ про освіту;
2) зараховані до іншого закладу освіти для здобуття повної загальної середньої освіти;
3) переводяться до іншого закладу освіти відповідно до розділу ІІІ цього Порядку;
4) вибувають на постійне місце проживання за межі України.
Відрахування із зазначених підстав здійснюється шляхом видання відповідного наказу керівником закладу освіти.
Про відрахування учнів з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, з причин, визначених підпунктами 3, 4 цього пункту, заклад освіти, з якого переводиться (відраховується) учень, не пізніше наступного робочого дня з дня видання наказу повідомляє відповідну службу у справах дітей.
2. За рішенням педагогічної ради та відповідно до наказу керівника можуть бути відраховані (чи переведені на іншу (крім денної) форму здобуття загальної середньої освіти у цьому самому чи іншому закладі освіти) учні 9 класу, яких було зараховано до закладу за результатами конкурсу і які здобули початковий результат (1, 2 чи 3 бали) чи не здобули жодного результату річного оцінювання та (або) державної підсумкової атестації з одного з предметів, що ними вивчалися поглиблено відповідно до освітньої програми та навчального плану закладу освіти чи індивідуального навчального плану учня.
Про можливе відрахування батьки дитини та орган управління освітою за місцем проживання учня повинні бути письмово поінформовані у двотижневий строк до дня засідання педагогічної ради щодо можливого відрахування.
Рішення про відрахування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, приймається лише за згодою органів опіки та піклування.
3. Особи, які не завершили здобуття повної загальної середньої освіти та не отримали відповідний документ про освіту після завершення останнього класу ліцею, відповідно до рішення педагогічної ради можуть бути відраховані із закладу освіти або переведені на іншу (крім денної) форму здобуття освіти в цьому самому або іншому закладі освіти.
Директору Немиринецької
загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів
Ружинської селищної ради
Козачук Л.С.
(прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)
одного з батьків дитини)
який (яка) проживає за адресою:
с. вул.
(адреса фактичного місця проживання)
Контактний телефон:
Адреса електронної поштової
скриньки:
Заява
про зарахування
Прошу зарахувати
(прізвище, ім’я та по батькові дитини, дата народження)
до _____класу, який (яка) фактично проживає за адресою:
на очну (денну) форму здобуття освіти. Я даю згоду на використання персональних даних моєї дитини в системі ІСУО «Школа» для ведення діловодства навчального закладу.
Підтверджую достовірність всієї інформації, зазначеної у цій заяві та у наданих до заяви документах.
Додатки:
1) копія свідоцтва про народження
2) медична довідка форми №086-11/о
(дата) (підпис)