A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Немиринецький ліцей Ружинської селищної ради Житомирської області
«Ти ніколи не дізнаєшся на що ти здатний, поки не спробуєш»

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Фото без опису

 

Інклюзивна школазаклад освіти, який забезпечує інклюзивну освіту як систему освітніх послуг, зокрема: адаптує навчальні програми та плани, фізичне середовище, методи та форми навчання, використовує існуючі в громаді ресурси, залучає батьків, співпрацює з фахівцями для надання спеціальних послуг відповідно до різних освітніх потреб дітей, створює позитивний клімат в шкільному середовищі. Не дивлячись на те, що інклюзивні школи забезпечують сприятливі умови для досягнення рівних можливостей і повної участі, для їх ефективної діяльності необхідні спільні зусилля не лише з боку вчителів та персоналу школи, а й ровесників, батьків, членів родин.

Інклюзивне навчання — це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей.

Метою інклюзивного навчання є покращення навчального середовища, в якому вчитель та учні відкриті для різноманіття, де гарантується забезпечення потреб учнів і повага до їх здібностей та можливостей бути успішними.

Інклюзивне навчання означає, що всі учні можуть навчатися в школах за місцем проживання, в загальноосвітніх класах, в яких в разі необхідності їм буде надаватися підтримка як в навчальному процесі, так і з перепланування школи, класів, програм і діяльності з тим, щоб всі учні без виключення навчалися і проводили час разом.

Основа інклюзивного навчання

Всі учні:

- можуть навчатися різними методами і в різний період часу;

- мають індивідуальні здібності й особливості;

- хочуть відчувати, що їх розуміють і цінують;

- мають різне походження і бажають, щоб їх відмінності поважалися;

- пізнають скрізь.

Хто такі діти з особливими освітніми потребами?

Відповідно до ширшого розуміння інклюзивної освіти та міжнародних документів, діти з особливими освітніми потребами - це особи до 18-ти років, які потребують додаткової підтримки в освітньому процесі ( діти з порушеннями психофізичного розвитку, діти з інвалідністю, діти-біженці, працюючі діти, діти-мігранти, діти-представники релігійних меншин, діти-представники національних меншин, діти із сімей з низьким прожитковим мінімумом, безпритульні діти, діти-сироти, діти із захворюваннями СНІД/ВІЛ та інші).

В українському законодавстві термін “діти з особливими освітніми потребами” використовується у вужчому розумінні інклюзивної освіти й охоплює дітей з порушеннями психофізичного розвитку та дітей з інвалідністю.

Інклюзивне навчання в Немиринецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів було запроваджене в 2019-2020 н.р. На інклюзивному навчанні перебуває 1 учениця. Для дитини з особливими освітніми потребами щороку розробляється індивідуальний план розвитку.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень